Alles over transport

 

Als ik bestel bij kidsleep-webshop.nl, wie brengt mijn pakket dan thuis?

Je hebt bij ons een flinke keuze aan bezorgmogelijkheden. Onze webshop geeft exact aan wat voor je bestelling de mogelijkheden zijn. Wij streven er naar orders waarbij voor PostNL is gekozen, voor 20u. te verzenden en bij DHL voor 22u. De vervoerder zal in de meeste gevallen het pakket de volgende werkdag bij je bezorgen. Mocht het mogelijk zijn dat een bestelling door de brievenbus kan, zal brievenbuspakje automatisch zichtbaar zijn als keuze. Mogelijke keuzes zijn:

  • Brievenbuspakje via DHL
  • PostNL pakket
  • DHL pakket
  • DHL pick-up points
  • DPD
  • Pallettransport

Is mijn pakket verzekerd tijdens transport?

Wij zijn verantwoordelijk voor het juiste transport en als er een bezorgkeuze is dan mag jij daaruit kiezen. Wordt er een pakket beschadigd aangeboden, laat hier dan een notitie van maken bij de bezorger. Maak een foto en neem direct contact met ons op. We gaan kijken hoe we dat snel kunnen oplossen.

Ik was bij de eerste afleverpoging niet thuis!

PostNL zal ook een poging ondernemen om het pakket bij buren af te leveren. Je zal een briefje in de brievenbus vinden waarop deze informatie staat. Als buren niet willen aannemen of niet aanwezig zijn, zal PostNL het pakket de volgende werkdag opnieuw aanbieden. DHL zal 4x proberen de zending af te leveren. 

Ik was bij de 2e afleverpoging ook niet thuis!

Check je brievenbus, want je kan het pakket vanaf de volgende werkdag afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL postkantoor, PostNL Business Point of PostNL Servicebalie. Vergeet niet een legitimatiebewijs mee te nemen bij het afhalen van het pakket bij PostNL.
Let op: indien een pakket op vrijdag voor de tweede keer wordt aangeboden en het pakket dan niet aangenomen wordt, dan ligt het vanaf maandag op het postkantoor. Bij DHL 

Ook op zaterdag?

Ja, dit is mogelijk als je voor PostNL kiest of DHL. Als je eerder in de week een bestelling plaatst en het door PostNL op Zaterdag wil laten bezorgen, plaats dan op vrijdag de order of neem voor het plaatsen van de bestelling contact met ons op zodat wij de order ON-HOLD kunnen zetten.

Ik heb een schade!

Heel vervelend, maar helaas kan dit een keer gebeuren. We zullen dit zo correct mogelijk oplossen. Maak altijd melding bij de chauffeur! Maak daarna foto's voor je verder gaat met uitpakken. Wij willen graag weten of dit transportschade is. Schade moet je direct melden bij Babyandmore, liefst per e-mail anders kunnen we GEEN aanspraak maken op de transportverzekering. Wij vragen je meestal de gemaakte foto's op te sturen, zodat wij dit verder kunnen oplossen. Zie je de schade al bij aflevering, laat de chauffeur hier altijd een notitie van maken.

Kan ik mijn pakket traceren via track & trace?

Aangezien wij voor bijna 100% binnen 24 uur leveren is track & trace van je zending niet heel zinvol, maar toch zorgen wij ervoor dat je op de hoogte blijft per e-mail. PostNL en DHL geven namelijk in de track en trace mail aan wanneer de bezorger langs komt. Wel zo handig. (Mits het natuurlijk om een pakketzending gaat). Zodra wij je pakket klaar hebben gezet voor transport, ontvang je van ons automatisch een e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres met daarin staat de track & trace link van je zending. Als je in de e-mail op de link klikt, ga je naar de track & trace website van de vervoerder. Deze link zal pas werken als je zending in het distributiecentrum aankomt (meestal aan het begin van de avond).

Pakketten via Kiala (staat niet actief momenteel) zijn ook te volgen. Dat kan via de Kiala site www.kiala.nl (of www.kiala.be voor Belgische klanten) Je Babyandmore ordernummer is het track en trace nummer. Naar BelgiĆ« duurt het soms 2 tot 3 werkdagen, voordat de 1e scan zichtbaar zal zijn.

Er staat er geen informatie, wat kan er loos zijn?

  • Je pakket is nog niet aangekomen in het distributiecentrum
  • De order is ouder dan 6 maanden
  • De informatie in de link klopt niet. In dit geval kun je het beste per email contact met ons opnemen.